Първи пост…

Здравейте, мои първи читатели 😀

Радвам се, че по някаква случайност сте попаднали тук 😀 Надявам се публикациите ми, да ви бъдат полезни и интересни.

Нещичко за мен – Винаги съм харесвала грима и декоративната козметика, но по-сериозно започнах да се интересувам и изучавам това изкуство преди 2 год. някъде. За това време научих много неща и промених значително начина си на гримиране (надявам се към по-добро :D) Освен гримирането имам още няколко слабости, с които обичам да си губя времето 🙂 Като се ориентирам във вписването на блог, мога да ви представя и по малко от тях.

Нещичко за Дукесата – Блог…от доста време ми се въртяха в главата идеи за блог, но нямах куража за сложа началото 🙂 Все още не съм сигурна дали идеята е добра, но наистина ще се постарая да бъда максимално полезна и тук да ви е приятно и интересно.

Името на блога не е типично за бюти блог…Но всичките варианти със стандартните “beauty”, “make up” и т.н., някак не ми паснаха…Пък и както споменах, понякога мога да ви разнообразявам с по някоя „различна“ статия 🙂

Да не прекалявам с писането от първият път…Надявам се, че с удоволствие ще споделяте с Дукесата следобедния чай (напоследък съм страшно привързана към този вид топла напитка :)) или сутрешното кафе, или сутрешния чай, или следобедното кафе…

 

1

Вашият коментар

