Празни опаковки – м.октомври

IMG_8131-1

1. Почистващо мляко ELEA със здравец за смесена кожа – Последните няколко месеца пробвах няколко вида тоалетни млека. Установих, че за мен, те почистват ФДТ най-добре. Пробвах най-вече тези на бг марки. Открих или по-точно преоткрих, че родните производители предлагат също толкова добри (а не рядко и по-добри) продукти от доста вносни козметични компании.

Сега на въпроса – тоалетното мляко на ELEA със здравец е наистина добро мляко, но не е най-доброто, което съм пробвала. Консистенцията е гъста и за това ползвам по съвсем малко от продукта. Почиства добре и с две минавания на лицето доста голяма част от грима е отстранена. Кожата не се усеща „тежка“ и „мазна“.

Странното е, че варианта на марката за нормална кожа (със синя картинка на шишето) е по-лек отколкото този за смесена кожа.

Дали бих купила отново този продукт – не, аз лично бих предпочела „синия“ вариант. Но за по-суха кожа може да е добъро попадение.

Цена – 3-4 лв

2. Почистваща пяна за лице NIVEA за комбинирана кожа – Приятна и лека пяна. Почиства добре, но оставя кожата леко суха. Но като се има предвид, че това е варианта за комбинирана кожа е нормално. Икономичен продукт, въпреки че аз го ползвах щедро – обичам да ми се пени обилно почистващото средство за лице 🙂 Аз ползвах по 3 помпички, но спокойно може да се мине и с 1-2.

Дали бих си го купила отново – да, но аз обичам да пробвам постоянно нови продукти, така че едва ли ще го направя 😀

Цена – 7-8 лв

3. Почистващ крем с аромат на ягоди на корейската марка MISSHA – Силно почистваща пяна. Кожата съвсем буквално скърца от чистота. Почиства в дълбочина. Ухае невероятно вкусно на ягоди 🙂 Консистенцията е пухкав крем, но като се разнесе на влажната кожа се превръща в пяна. Много икономичен продукт. Единствения минус е, че на мен ми лютеше силно на очите 😦 За някои може да е пречка и леко затрудненото намиране – не може да се намери в България и трябва да се поръчва от e-bay.

Дали бих го купила отново – да!, въпреки, че ми люти. Нищо друго до момента не ми е почистило кожата така, както този крем. Особено лятото действа супер освежаващо 🙂

Цена – 6-7 долара

4. Лентички за лице на ELEA – Тези лентички са най-добрите, които съм пробвала. Харесват ми повече от Veet, защото вторите ми дразнят кожата. И вършат много по-добра работа от лентичките на LYCIA, които за мен не стават за нищо…ELEA почистват добре косъмчетата, не се налага да се повтаря на едно и също място, не ми дразнят кожата, няма зачервяване или неприятно изстръпване (при Veet това беше задължително) и вървят с едно много приятно леко кремче за нанасяне след епилацията.

Дали бих си ги купила отново – Вече го направих 🙂

Цена – 7-8лв

5. бебешки шампоан БОЧКО с лайка и липа – Този не съвсем типичен козметичен продукт, ми е незаменим помощник в почистването на четките 🙂 Почиства ги перфектно, като е едновременно нежен и прави косъмчетата меки и пухкави 🙂

Дали бих го купила отново – това е поне 3-та опаковка, която изхабявам и продължавам със следващия 🙂

Цена – около 3лв

6. крем за лице PRESTIGE Rose & Pearls – от тази серия са два вида крем за лице – хидратиращ и подхранващ. Аз реших да пробвам подхранващия, защото го ползвах за нощен крем. Като цяло продукта не е нищо интересно. С лека и приятна текстура е, но някак не попива в дълбочина. Няма остатъчен мазен слой върху кожата, но сутрин като се събудя, усещам лицето ми „опънато“ и не достатъчно хидратирано.

Дали бих го купила отново – не

Цена – около 7лв

7. стик на ORIFLAME с чаено дърво за локална терапия на пъпки – Този стик го имам от много време, което е признак за икономичността на продукта. Но аз го ползвам само няколко пъти в месеца. Преди доста години си спомням, че пак бях купувала този продукт и тогава много ми хареса бързия ефект. Но този път нямаше подобно нещо. Почти не повлияваше нито на раздразнения, нито за по-бързо зарастване. Определено има промяна във формулата и не е към по-добро. Кремчето на Himalaya Clarina е много по-добър вариант според мен. Като се прибави и факта, че се разпространява по-трудно – чрез консултант, стимула за пазаруването му, съвсем изчезва 🙂

Дали бих го купила отново – не

Цена – между 7-10лв, зависи от кампанията

8. прозрачна спирала на ELF – наистина много удобна и трайна спирала за оформяне на веждите. Формата не се разваля цял ден (е, ако се търкат веждите по някакъв начин, нама как да не се отрази :)) Харесва ми повече от варианта на Essence. За жалост може да се поръча само от сайта на марката:

http://eyeslipsface.co.uk/en/restofworld/page/home

Дали бих го купила отново –  да, имам още 4бр в резерва 😀

Цена – около 3-4лв, зависи дали и какви оферти има на сайта

Това са последните ми изразходвани козметични продукти. Надявам се да съм била полезна 🙂

Ще се радвам на всякакви въпроси, мнения и препоръки.

Усмихнат дена на всички 🙂

1

Вашият коментар

