Грим на деня – 25.11.2013

Днес отново се нагласих с искрящото оранжево червило и златно-кафяви очи 😀

IMG_8884-1 IMG_8887-1

IMG_8952-1 IMG_8948-1 – на последната снимка светлината реши да ме изкара Снежанка 😀

Ето и продуктите:

IMG_8959-1

– ФДТ Max Factor 3in1

– коректор Maybelline Instant Anti-Age – 20 Beige Nu

– пудра Malinka 03

– пудра Oriflame Giordani Gold Dreamy Moments Illuminating Pearls

– контур с L`oreal Glam Bronze Wild Instinct и E.L.F. Baked Bronzer Los Cabos

– руж M.A.C Bad Girls Gone Good

– хайлайтър на скулите E.L.F. Baked Blush Binktastic

– сет за вежди Catrice

– прозрачна спирала за вежди E.L.F.

– основа за сенки AVON SuperShock

– спирала Pupa Vamp! – Black

– автоматичен молив AVON Glimmerstick Diamonds – Mod Gold

– автоматичен молив AVON Glimmerstick Diamonds – Brown Glow

– палитра AVON  – Mod Gold

– Inglot – Matte 329

– Inglot – D.S.463

– брокатена очна линия E.L.F.Liquid Eyeliner – Copper

– червило Collistar – Rossetto Puro

4 thoughts on “Грим на деня – 25.11.2013

  1. Здравей, надявам се да приемаш добронамерена критика! 🙂 Мисля, че би била още по-красива, ако заложиш на по-нюд червило и разнообразиш прическата.

    • Винаги приемам добронамерени критики и съвети 🙂
      За червилото е направо странно, че се налага някой да ми препоръчва нюд, хихи 😀 Странно е, защото основно нося бледи червила или дори въобще ги пропускам 😀 Попринцип не си харесвам много формата на устните и не обичам да акцентирам там 😉 Но последният месец някъде, ме обхвана „настроение“ за цветове и на устните. Не знам колко ще ме държи 😀 За зимата съм си накупила разни винени червила, които искам да понося 🙂
      И за прическата си абсолютно права…Винаги съм пренебрегвала визията на косата. Не обичам да се занимавам с прически 🙂 Най-лесно ми е, като е къса и няма особени варианти. Което отново ме подсеща, че трябва да мина през фризьорския салон 😀

  2. Имаш разкошна плътна коса, грехота е да не ти се занимава с нея! 🙂 Умирам си за такава. А нюд червилата имах предвид в контекста на грима – очите са добре подчертани. Иначе смятам, че ти отиват тъмни нюанси. 🙂

    • Честно казано никога не съм си възприемала косата, като особено разкошна 😀 Харесва ми, че е много мека и лъскава, и че още не ми се налага да я боядисвам 😀 Но иначе имам тънък косъм и ужасно трудно докарвам малко обем, за да изгежда почти нормално 😀

Вашият коментар

