Четките ми на Sigma – втора част

Ето и продължението на представянето на четките ми на Sigma 🙂

Първата част може да видите ТУК.

Започвам отново с увода за марката, за да не остане някой незапознат 😀

За жалост поръчките са малкао трудни. Поръчва се от фирмения сайт на марката:

http://www.sigmabeauty.com/

Като доставката е доста висока – започвя от 12-15 долара и расте в зависимост от артикулите. Напомням и за вероятността, пратката да отиде на митница (ако е над 30лв) и да се дължи ДДС.

Има и още един вариант за поръчка, от английски сайт:

http://www.love-makeup.co.uk/sigma-brush-m-34.html

Асортимента е по-ограничен, но поне няма опасност от митници. Доставката нямам спомен колко беше.

Повода да избера представянето на тази марка точно сега е, че на Черния петък всяка година, от Sigma пускат промоционален код за безплатна международна доставка 😀 Тази година кода е BF2013

През останалото време, може да се ползва почти постоянни кодове за 10% отстъпка, като за активния в момента, трябва да пуснете търсачк в нета. На сайта не ги обявяват 😉

И така, представям Ви арсенала ми от четки за очи на Sigma:

IMG_7677-1

E20 Short Shader

http://www.sigmabeauty.com/product_p/e20.htm

IMG_7682-1

Тази четка я поръчах с идеята да нанасям цвят на по-малки местенца или ако искам да акцентирам някъде. Но реално не е много добра в това. Косъмчетата са късечки и доста твърди и жилави. Поради, което по тях не се задържа много от сенките и трябват повторения. Поръди същата причина и сенките се ронят лесно.

За опушване на молив под долните мигли също не е подходяща, защото доста боцка и не е приятно. Освен това за хубаво опушване си трябва по-кръгла четка с по-меки косъмчета.

Общо-взето не я препоръчвам. Посягам към тази четка, когато изцапам другите ми налични четки за малки местенца (което е рядко)

E30 Pencil

http://www.sigmabeauty.com/Pencil_E30_p/e30.htm

IMG_7685-1 IMG_7686-1

Една от най-добрите „пенсил” четки, които съм пробвала J Мека, но не прекалено. С малко по-дълги от стандартното косъмчета, което позволява и по-широко приложение на четката. Освен за нанасяне на цвят-хайлайтър във вътрешната страна на окото, може да се ползва за нанасяне на акценти на подвижния клепач и за очертаването на т.н. „cut crease” или „<”- то във външния ъгъл 🙂 Наистина добра четка, която препоръчвам.

E55 Eye Shading

http://www.sigmabeauty.com/product_p/e55.htm

IMG_7687-1

Това е класическа четка за нанасяне на сенки на подвижния клепач 🙂 Удобна, средно голяма и с доста меки косъмчета. Всъщност последното за мен в един момент се явява минус 😉 С пробите на няколко вида подобни четки, установих, че са ми е по-удобно косъмчетата да са мааалко по-жилави. Така по-лесно хващат достатъчно продукт, който пък по-лесно остава по клепача.

Четката не е лоша, но не е нещо невиждано.

E25 Blending

http://www.sigmabeauty.com/Blending_E25_p/e25.htm

IMG_7690-1 IMG_7691-1

За тази четка вече съм писала подробно в публикация (може да я видите ТУК) За това няма да й отделям отново голямо внимание.

Четката не е лоша, но също може да се пропусне, предвид цената и сложнотиите по доставката.

E50 Large Fluff

http://www.sigmabeauty.com/product_p/e50.htm

IMG_7692-1

Тази четка я взех за нанасяне на основен цвят на целия клепач. Тя всъщност и само за това става, защото е доста голяма. Може да й се намери приложение за нанасяне на пудра под очите или на други по-малки местенца. Може да се нанася и хайлайтър на скулите, носа и под веждите. Но аз ползвам обикновено други четки и тази ми стои „резерва” J

Иначе четката е хубава – мека, не се скубе, но отново не е нещо от кой знае каква необходимост.

Като цяло четките на Sigma са хубави, но за нас (в Европа) доставката стъпва скъпо, придружена с разправии с митници. Което не мисля, че си струва предвид какво точно се предлага насреща. Според мен много по-лесен вариант (а и значително по-евтин) излизат четките на немската марка Zoeva, за които ще Ви пиша по-нататък 🙂

Двете четки, които си заслужават наистина са F80 и F05. Поне от наблюденията, които имам аз.

Sigma предлагат и доста други продукти освен четки – палитри, единични сенки, почистващи машинки за лице и т.н. Към една от поръчките ми имаше тестер на един цвят от тяхна сянка. Доста ми хареса качеството и чаках удобен момент (т.е.Черния петък :D), за да поръчам 2-3 броя за проба 😀 Така, че аз този път ще заложа на такъв тип продукти и когато пристигнат, ще Ви разкажа и за тях.

Надявам се да съм била полезна и ще се радвам да отговоря на въпросите Ви ако имате такива J Приятно и по-малко разоряващо пазаруване в петък 😀

1

7 thoughts on “Четките ми на Sigma – втора част

  1. Слагам си двете статии в „любими“!
    Моля, направи ревюта и на другите си четки – скъпи, евтини, хубави, лоши, всички 🙂

  2. Pingback: Четките ми на Sigma – първа част | theDuchess

    • E35 е доста различна от E25 😉 Тя е кръгла и по-пухкала. Не става въобще за блендиране, а е за нанасяне на сенките. E25 се води блендираща (макар и не съвсем добра в това), плоска е и не стои така пухкава 🙂

Вашият коментар

