Четките ми на Sigma – първа част

Здравейте, дами,

Най-накрая седнах да подготвя нова публикация 🙂 Първоначално бях решина да е друга темата, но в навечерието на известния на шопинг-манияците Черен петък, реших да я посветя на една американска козметична марка – Sigma 🙂

На Sigma имам няколко четки и мостра на един техен цвят сянка. За жалост поръчките са малка трудни. Поръчва се от фирмения сайт на марката:

http://www.sigmabeauty.com/

Като доставката е доста висока – започвя от 12-15 долара и расте в зависимост от артикулите. Напомням и за вероятността, пратката да отиде на митница (ако е над 30лв БЕЗ цената на доставката) и да се дължи ДДС.

Има и още един вариант за поръчка, от английски сайт:

http://www.love-makeup.co.uk/sigma-brush-m-34.html

Асортимента е по-ограничен, но поне няма опасност от митници. Доставката нямам спомен колко беше.

Повода да избера представянето на тази марка точно сега е, че на Черния петък всяка година, от Sigma пускат промоционален код за безплатна международна доставка 😀 Тази година кода е BF2013

През останалото време, може да се ползват почти постоянни кодове за 10% отстъпка, като за активния в момента, трябва да пуснете търсачка в нета. На сайта не ги обявяват 😉

И така, да ви представя моята колекция от техни четки:

Първо ще започна с четките ми за лице

IMG_7662-1

F80 Flat Kabuki

http://www.sigmabeauty.com/Sigma_Flat_Top_Synthetic_Kabuki_F_80_p/f80.htm

IMG_7670-1 IMG_7674-1

Абсолютно умишлено започвам точно с тази четки. За мен това е най-добрата четка за нанасяне на ФДТ EVER!!! Срашно много я обичам и не бих я сменила за никоя друга. Освен това и няма аналог 😉 Няма друга марка, при която да има подобна четка.

Четката е много гъста, напълно плоска и с изключително меки косъмчета, които се усещат много приятно по кожата. Нанася продукта равномерно и придава страхотен естествен завършек. Не хаби продукт, като всичко от повърхността на космите отива по кожата и нищо не се набива навътре в четката. Почиства се супер лесно (с изключение от ФДТ Revlon ColorStray ;))

Ако искате да си купите нещо на марката по повод намалението, мисля че това е един от най-удачните избори 🙂

F40 Large Angled Contour

http://www.sigmabeauty.com/product_p/f40.htm

IMG_7668-1 IMG_7669-1

Тази четка ми беше подарена от една прекрасна дама. Използвах я за контуриране. Честно казано не е най-доброто нещо, което може да се купи. Четката е добра, но може да се намери и нещо доста по-добро 😉

Мекичка е, дори прекалено, за да върши перфектна работа. Малко трудно загребва достатъчно продукт от първия път и се налага да се повтаря. След няколко пъти употреба, доста се разрошва. Попринцип четката идва малко голяма и „дебела” за контур. Евентуално за руж би паснала по-добре, но на мен не са ми удобни подобен вид четки за тази цел. Почиства се лесно. Като цяло бих предложила да я пропуснете.

F05 Small Contour

http://www.sigmabeauty.com/Small_Contour_F05_p/f05.htm

IMG_7665-1 IMG_7667-1

Това е последната ми придобивка на марката и откакто я имам (вече около 2месеца), я ползвам всеки ден. Това е най-удобната за мен четка за фин контур 🙂 Пасва ми идеално на скулите и носа. Може да се ползва и за нанасяне на хайлайтър по лицето.

Дават я, като алтернатива на MAC 109, но за мен са доста различни. Видях я тази на MAC и тя определено е по-добра от варианта на Sigma. Маааалко по-жилеста е, което ще позволява да се прави по-лесно преливането на „сенките”. Също е и по-гъста. Но, ако търсите по-бюджетен вариант, то F05 на Sigma също ще свърши много добра работа 🙂

Съвсем скоро ще пусна публикация и за четките ми за очи 🙂

Вече може да я видите ТУК 🙂

1

7 thoughts on “Четките ми на Sigma – първа част

    • По-добра е, да 🙂 И аз имам 110 на Zoeva, но откакто ми пристигна тази на Sigma, ползвам само нея. Другата я ползвам за коректор 🙂

      • ще се поръчва значи, че се измъчих с това контуриране! Нанесох днес скинфиниш със 110 и стана изненандващо добре! :))

  1. Pingback: Четките ми на Sigma – втора част | theDuchess

  2. Да пишеш после какви са и твоите впечатления от двете четки 🙂 А 110 е идеална и за хайлайт по скулите, да 🙂

Вашият коментар

