Нови придобивки

Последните придобивки за тази година 😀

IMG_1050-2

1. тоалетно мляко  MIXA Cleansing Milk Optimal Tolerance – втора опаковка, много съм доволна 🙂

2. коригираща база Garnier 5sec Perfect Blur – не съм фен на марката, но това нещо наистина е супер за основа върху която да се нанесе ФДТ, или пудра, пък дори и само коректор тук-там

3. крем-олио душ пилинг Balea Creme-Ol Dusch Peeling

4. спирала ASTOR Play it Big – бях любопитна да пробвам тези спирали, ами дори и за 9лв, не си струва парите 😉

IMG_1072-1

Поредни бройки от лакове на Zoya 😀

5. Zoya Carter

6. Zoya Logan

7. Zoya Payton

3 thoughts on “Нови придобивки

  1. А каква кожа си, защото ме интересува базата на Garnier как се държи при смесена/мазна кожа?
    Весела Коледа! 🙂

    • Весела Коледа 🙂 С нормална към комбинирана кожа съм. Но от базата (или блъгар, както я казват на доста места), не ми лъщи кожата, напротив – лъщенето се матира за по-дълго време.
      Аз лично съм много доволна във всяко отношение. Но не трябва да се прекалява с количеството. Аз за носа и бузите, слагам по едно грахово зърно. На челото слагам още малко 🙂

Вашият коментар

