Любими продукти за 2013 :)

Здравейте, дами 🙂

Малко преди да посрещнем Новата година, много хора се отдават на равносметки, планове и обещания…Аз не съм от тях 😀 По тази причина последният пост за годината в блога, ще си е тривиално козметичен, но с лек полъх на предстоящото ново начало 🙂 – моите любими продукти за отминаващата година 🙂

IMG_1622-1

почистващ ексфолиант Bilka upGrape Face Gel Scrub Hydrating – тази година изпробвах доста почистващи продукти, включително и на бг марки и този почистващ ексфолиант наистина ми допада най-много. Дори бих го сложила преди всички продукти, които съм пробвала, не само през 2013 😉 Почиства бързо, в дълбочина и е нежен 🙂

IMG_1618-1

почистващо тоалетно мляко MIXA Cleansing Milk Optimal Tolerance – и от този продукт използвах подобаваща бройка 🙂 Само с тоалетно мляко мога да махна ФДТ наистина добре и за това пробвах, докато намеря най-добрият за моята кожа. MIXA ми харесва и като консистенция – лек е, не оставя мазно усещане върху кожата и почиства добре. Но освен това и опаковката е супер удобна. Няма разливане, прекалено малко или прекалено много количество на тампона. С помпичката се отмерва лесно точното количество продукт 🙂 Е, отново заради помпичката накрая остава малко количество, което не може да се „изсмуче“ с нея.

IMG_1626-1

ФДТ Max Factor 3in1 – все още любим ФДТ 🙂 Пробвах се с нов – на Clinique, но не успя да го отмести 😀

топ лак Poshe – това е най-революционното откритие за мен тази година 😀 Благодарение на този топ, аз започнах да се лакирам 😀 Така е – преди него, слагах лак 1 път на 3 месеца. Мразех момента на безконечно чакане да изсъхне лака и накрая пак да се получи някакво изкривяване…С Poshe нямам такъв проблем и благодарение на него, вече постоянно нося лак и то с най-голямо удоволствие 🙂

IMG_1632-1

хайлайтър ELF Baked Blush Pinktastic – най-любимият ми хайлайт за годината. Не знам по каква причина, но него използвах почти ежедневно през 2013 🙂

гел-линия LOREAL Gel Intenza Eyeliner 01 Pure Black – харесва ми много повече от прословутата гел-линия на Essence. По-меко се нанася, прави по-лесно плътна линия и ми се струва, че е по-черна.

IMG_1635-1

озаряваща пудра Oriflame Giordani Gold Dreamy Moments Illuminating Pearls – по-подробно за тях съм писала ТУК

IMG_1634-1

бронзираща пудра Guerlain Terra Ora – исках бронзово-перлена пудра за летните месеци и Terra Ora е точно това 🙂 Лятото я нося ежедневно.

IMG_1633-1

автоматичен молив REVLON Color Stay Noir – любим черен молив от дълго време насам. Използвам го при всеки грим. Най-траен във водната линия, много черен, нанася се плътно макар и малко сухо, стои страхотно и опушен.

IMG_1631-1

пудра CLINIQUE Almost Powder Makeup 03 Light – откакто я имам, съм влюбена в ефекта. Страхотна завършваща пудра! Спокойно може да се носи дори самостоятелно. Много фина и „мека“, но има и покривност (колкото може да има една пудра, разбира се)

IMG_1637-1

ексфолиант LUSH Ocean Salt – невероятен ексфолиант за лице. Малко груб и по тази причина го ползвам само веднъж седмично. Но почиства невероятно и кожата след това е гладка и мека 🙂

сенки за очи – тази година много се пристрастих към сенките за очи. Накупих доста – и единички, и палитри 😀 Но най-често използваните сенки са от палитрите на Pupa Pupart 004 и UD Naked2

Ще се радвам да узная и вашите любими продукти за отминаващата година, както и всички препоръки и предложения, които искате да споделите 🙂

1

 

4 thoughts on “Любими продукти за 2013 :)

  1. Страхотен пост, ще пробвам няколко нещица от любимите ти със сигурност. Много продукти позлвах през тази година, но като че ли никой не се отпечата в сърцето ми, в постоянно търсене съм 🙂

    • Радвам се, че съм полезна 🙂
      И аз обичам да пробвам постоянно 🙂 Толкова много продукти има и искам, ако може, всичко да пробвам 😀 Но някои продукти просто ми „лягат на сърце“ 😀

  2. Страхотен списък.
    И аз съм голям фен на 3 в 1 на Макс Фактор – редувам го с някои от фон дьо тените на Буржоа.
    Можеш ли да споделиш откъде се сдоби с топ лака на Poshe? Напоследък и аз почти не се лакирам поради същата причина която е ядосвала теб.

Вашият коментар

