TAG: Седемте смъртни гряха в грима :)

Здравейте, дами

Повечето от вас сигурна са видели този таг, който се завъртя последно време из доста бюти блогове. До сега не съм се включвала в таг-ове, но този ми се стори много забавен и ето и моите отговори:

1. Алчност – Кой е най-скъпият продукт, който притежавате?

Отговора е – палитрата Shiseido Luminizing Satin Eye Trio RD299

IMG_2801-1

Чисто цифрово (струва към 80лв), имам и по-скъпи. Но, като се има предвид, че това е палитра само с три цвята, излиза най-скъпа 🙂 Но пък ми носи такава радост 😀

2. Гняв – С кой продукт имате силна love/hate връзка?

Тук се колебаех, за това накрая реших, че няма да слагам еднозначен отговор – очната линия и изкуствените мигли.

IMG_2792-1

Очната линия я харесвам много. Слагам я почти при всеки грим. Но това не означава, че я „обичам“ особено 😀 Доста трудно докарвам еднаква форма и на двете очи.  Макар, че последно време, постигнах известен напредък 😀 С форамата също не се справям особено лесно и добре.

Изкуствените мигли ги харесвам страшно много, като ефект. Особено, като се има предвид, че естествените ми, почти никакви ги няма 😀 Но поставянето им е сериозно изпитание за мен и го правя много рядко – обикновено само по специални поводи.

3. Чревоугодничество – Коя марка заема по-голяма част от грим-колекцията ви?

Нямам любима марка и за това никоя няма превес в „моето кътче“ 🙂 Ако нещо ми харесва – купувам го. Не се вълнувам на коя марка е.

4. Леност – Кой продукт пропускате най-често поради мързел?

Нищо не пропускам при грим. Ако се налага нещо да „преглътна“, то това са сенките 😦 И то не заради мързел, а поради липса на достатъчно време сутрин, преди работа. Най-много ги обичам и не искам да ги претупвам. За това, ако нямам време – или ги пропускам, или взимам целия арсенал с мен и се гримирам в службата 😀

5. Гордост – Кой продукт ви носи най-голямо самочувствие?

Този въпрос не е еднозначен, но аз ще отговоря от гледна точка на притежаваните продукти – това отново е трио палитрата на Shiseido 🙂

Не знам дали, защото ми е една от последните, или защото я „чаках“ две години, но ми носи голяма радост 🙂

6. Похот – Кой продукт е на върха на вашия списък?

Съвсем категорично – сенките 😀

Особено последно време, съм луднала на тази тема. Имам ти под всякаква форма:

– единични – преди купувах основно такива

IMG_2812-1

– прахообразни – обичам да ги купувам в мострен размер, защото иначе ще станат съвсем заплашително количество:

IMG_2827-1

– палитри – до преди година, бягах много от палитри. Но през 2013 И тази преграда падна 😀 За настоящата година, мисля че също ще важи.

IMG_2831-1

7. Завист – Кой продукт изглежда добре върху други хора, но не и върху вас?

Съвсем чиста завист си е – ярките червила 😀

IMG_2784-1

Имам няколко и от време на време ги нося, но не се харесвам с ярко червило. Попринцип не си харесвам формата на устните. За това страшно завиждам на дамите с добре оформени плътни устни, идеални за някое красиво червило 🙂

Това е моята изповед в грима…поне за 2013. Ще ми е интересно, какви ще са резултатите, след още 1-2 години 😀

1

Вашият коментар

