Ново от SEPHORA

Здравейте, дами

Преди няколко дни (с малко закъснение, поради здравословни проблеми) си получих пакетът-изненада от SEPHORA Bulgaria 😀 Предварително бях информирана, че ще съдържа нови продукти на марката. Умирах от любопитство, да видя какво съдържа черно-бялото пликче 😀 До сега не съм пробвала нищо от бранда и това ще е добра възможност да проверя, дали ще ми допаднат основни продукти от декоративната им козметика. Без повече приказки, ето и какво намерих в пакета:

Sephora_new_1-1 Sephora_new-1

или по-точно:

– лак за нокти Gel Effect Polish – St.James – аз почти нямам червени лакове, така че този е добре дошъл, да разнообрази колекцията ми

– сенки Colorful Miror-Miror – Lunar eclipse №98

– червило Sephora Rougr – Miss/Madam – попринцип розовото не ми е особено любим цвят, но с този нюанс може и да се разберем и да го понося 🙂

– молив за вежди Long lasting brow pencil – 03 Deep – до сега не съм ползвала молив за веждите и ще ми е интересно

– база за сенки Colorguard 12hr

– двустранен коректор – Duo correcteurs perfecteurs – 29

– СС крем Correction&radiance cream SPF30 – 14 Clair light – и този продукт ми е интересен за проба, но дано ми се адаптира цвета, защото ми идва доста светъл, дори за зимния ми тен 😀

– 2бр.глосове Rouge Infusion – 04 Magenta Pink и 06 Coral Extract

– една много интересна спирал тип маша 🙂 Upside Down Mascara Dessus-Dessous

След като тествам продуктите и придобия впечатления, ще ви разкажа по-подробно за тях 🙂

4 thoughts on “Ново от SEPHORA

  1. Имам сенки на Сефора и трябва да призная, че са страхотни – и като цветове, и като качество 🙂 Чакам ревюта на тези продукти. Спиралата ми е особено интересна ^^

    • Аз днес пробвах всичко без глосовете. Но ще ги потествам още няколко пъти и ще поекспериментирам, преди да пиша ревюта 🙂
      Иначе сенките наистина са хубави и доста голямо количество 🙂
      Спиралата е много интересна и с нея „играта“ върви най-много, хихи 😀

    • Наистина ми се „паднаха“ доста свежи цветове 😀 С някои от тях, дори за първи път, ще експериментирам 🙂

Вашият коментар

