Празни опаковки

Здравейте, дами

Ето и първата ми публикация за новата година относно изразходвани до край продукти:

IMG_2840-1

тоалетно мляко MIXA Cleansing Milk Optimal Tolerance – страшно съм доволна от това мляко! Попринцип с такъв продукт си почиствам ФДТ от лицето. Установих, че нищо друго не може да го почисти така добре, както тоалетното мляко. Но не обичам мазния слой и усещане, които често съпътстват употребата му. Пробвах много видове. Стандартно, ако ще купувам козметика от нивото на Лореал, Гарние и т.н., предпочитам да купя еквивалент на бг марка. В почти всички случаи са по-евтини и много по-добри. Но тук не е се оказа точно така. Изредих почти всички тоалетни млека предлагани от бг марките. Сред тях имаше много добри. Но това на MIXA ми харесва най-много до момента и вече ползвам втората опаковка. Усещам го леко на лицето, но ми оставя мазен и неприятен слой върху кожата. Не ми дразни очите (макар да не почиствам тях с млякото) и не ми дразни кожата. Горещо препоръчвам 🙂

двуфазен лосион за почистване на грим MIXA Bi-phase Cleanser Optimal Tolerance – това ми е втора или трета опаковка. Много добър продукт. Не ми дразни очите, почиства сравнително лесно спирала (НЕ ползвам водоустойчива) Аз лично все още не съм намерила лосион, който да маха грим с едно движение, както се пише на много места за разни велики лосиони. Така, че ако очаквате това – няма да стане. Винаги съм намирала трудности в почистването на спиралата. Но този лосион се справя наистина добре – с 2-3 минавания и е паднала 🙂 Ще отбележа, че аз не си мия очите с вода предварително, а директно действам с лосиона. Мазничък е, но като се внимава с количеството не е страшно. В момента ползвам друг дегримьор, но най-вероятно ще си купя пак него, след като свърши другия.

крем за лице MIXA Balancing Cream – това е крем за нормална към комбинирана кожа, който обещава хидратация за 24ч. Ползвах го за нощен, защото бях любопитна да го пробвам. През деня използвам стандартен внимателно подбран крем, който да се „харесва“ и с грима ми 😀 Но за нощен обичам да експериментирам и пробвам различни варианти. Този крем не е нищо особено. Не усетих особена хидратация. Особено на бузи ми, където кожата ми е доста по-суха. Освен това свърши сравнително бързо – за около 2 месеца. Не бих повторила.

крем за лице Alverde Anti-aging 30+ – това е нощен крем за кожа над 30 години. Отново го бях купила за нощен, но ми идваше доста тежък. На сутринта се будех с леко омазняване в Т-зоната, което не ми допадаше. За това започнах да го мажа на шията и деколтето. За там се оказа приказен! Кожата я усещах гладка и освежена. Бих си го купила отново за тази зона, но мисля че вече не го предлагат.

рол-он Garnier Mineral deodorant InvisiCalm – това ми е втора празна опаковка от този тип рол-они. Много съм доволна от резултата. Ползвах го лятото и продължих след това. Не изсушава кожата, няма петна от него по дрехите нито по кожата. Няма никакъв аромат върху кожата, на практика. Но аз и не разчитам рол-она да ме парфюмира 🙂 Ще си купя отново, като ми потрябва.

крем за свиване на порите Bioderma Sebium Pore Refiner – страхотен крем! Който се е оплакал от прекомерно омазняване в Т-зоната, на всеки съм го препоръчала. Порите намаляват до някаква степен, но няма как да очакване съвсем да изчезнат. Но най-добрия ефект за мен е, че регулира и омазняването. Поне за моята кожа (важна забележка!), това се оказа наистина страхотен продукт. Още не съм си купила следваща опаковка и от около месец и половина не се мажа вече. Омазняването все още ми е регулирано, но порите се „показаха“ малко повече. Ще се купува отново. Освен това е много икономичен продукт – стигна ми почти за цяла година 🙂 Горещо препоръчвам поне за проба!

крем за ръце Дева с невен – още един любим бг продукт. Този крем за лятото е великолепен! Попива бързо, хидратира приятно и дълготрайно кожата и не оставя неприятен лепкав мазен слой отгоре. Има приятен лек и ненатрапчив аромат. Купувам го редовно. Има по-богат вариант за зимата с бадеми, който също препоръчвам. Той ухае божествено вкусно на сладки 😀

спирала за обем PUPA Vamp! – купих я след изчетени много хвалби по адрес на тази спирала. Аз не съм в такъв възторг от нея. Не е лоша – хубава и удобна четка, наситено черен цвят, но страшно сух туш. Аз не харесвам много сухи спирали. Не знам дали таз е била по-стара, но туша беше супер гъст. По тази причина и слепваше много лесно миглите. След 2 месеца ползване (кратко време за моите „възможности“), спиралата съвсем изсъхна и започна да се рони. Поради изключително сухия туш, се махаше и по-трудно от миглите, като също се ронеше и цапаше кожата наоколо. Не бих повторила.

основа за сенки AVON  – доволна съм от този продукт. Не е чудо невидяно, но си върши работата. Изравнява леко цвета на клепача, което е плюс. Има и по-добри бази, но за парите си е съвсем прилична. Изразходих я за 10-11 месеца.

ексфолиант за тяло Oriflame Swedish Spa – наистина страхотен продукт! Много малко неща харесвам на тази каталожна марка, но този ексфолиант е наистина прекрасен продукт. С леко едри частици (харесвам по-грубите ексфолианти), гъста текстура, която се маже по мократа кожа и става на нещо като каша. След това се измивам още веднъж с душ гел, защото ексфолианта и доста мазен и само с вода няма да стане. След използването му, няма нужда от крем за тяло след банята 🙂 Добре дошло, когато бързам. В момента пробвам ексфолиант на Balea. В сравнение с този на Oriflame, е като най-обикновен душ-гел. Като го изразходвам, ще си купя отново от каталожната марка.

серум против бръчки Weleda Granat-Apfel – Дадоха ми мострен размер от този серум, който ми стигна за доста дълго време (2-3 месеца) Аз всъщност го ползвах и само в областта на челото, където вече имам първи мимически бръчки. Серумът и доста течен и стои леко лепкав (нормално). Кожата я усещах освежена, след нанасянето. За жалост не видях абсолютно никакъв резултата за тези няколко месеца.

спирала за обем на Guerlain Cils dEnfer Maxi Lash Maskara – хубава спирала, без да е нещо изключително. Аз не съм особено подходящ критерии за спирали, защото нямам особено хубави мигли. Но въпреки това, не видях нищо изключително в тази спирала, за да ме накара да дам отново още 50лв + 😉

Това са последните ми, напълно изразходени продукти. Ще се радвам на вашите коментари и въпроси 🙂

1

 

Вашият коментар

