Нови придобивки

Възползвах се от намалението в dM, по случай рождения ми ден 🙂 Ако не знаете – през цялата седмица на рождения Ви ден, имате 15% намаление в магазините. Намалението важи дори и за вече намалени продукти 🙂

IMG_3220-1

Ексфолианта на Himalaya за стъпала е страхотен! Грубичък, но без да дразни кожата.

Крема на Bilka е голяма изненада за мен. В момента ползвам два вида техни кремове и двата са страшно хубави и кожата ми е супер мека 🙂

Двуфазния дегримьор на MIXA го купувам за 3-ти път поне – харесва ми.

Другите неща още не съм ги пробвала.

Вашият коментар

