Лак за нокти SEPHORA Gel Effect – St.James

Здравейте, Дами 🙂

Днес ще ви представя първият ми червен лак 😀 Да, аз не харесвам особено тази класика в лаковете и за това до сега нямах нито един с такъв цвят. И този не е купен по моя инициатива – получих го от Сефора България, за проба. И след известно време ползване, ето и моите впечатления 🙂

За мое учудване цвета ми хареса много. Не е чисто червен, а със съвсем лек цикламен нюанс.

Лака е без блестящи частици, което много ми харесва. Стои много бляскаво на ноктите, дори и без специален топ.

Изсъхва бързо, без специално третиране.

Четката ми хареса много – нанася лака лесно и равномерно.

Консистенцията не е прекалено водниста или прекалено гъста. Не прави наслоявания на едно място, които трудно да се разнасят или пък бледи следи по средата на нанасянето с четката.

С един пласт се постига плътния цвят, който се вижда в шишенцето.

Няма показани бели връхчета на ноктите, издържа в перфектен вид 5 дни при мен (стандартно лаковете ми изкарват 3-4 дни в първоначалния си вид)

Накратко – супер съм доволна и много приятно изненадан от тази серия лакове. С чиста съвест го препоръчвам горещо 🙂

Ето и опита ми да снимам лака, макар че цвета не е съвсем идентичен:

IMG_2961-1 IMG_2954-1

Ще се радвам на коментари, ако някоя от вас също е пробвала тази серия лакове на Сефора 🙂

1

 

 

 

 

Вашият коментар

