Спирала Sephora Upside Down Mascara

Здравейте, Дами 🙂

Днес ще ви разкажа за моя опит с новата спирала, предлагана от марката Sephora 🙂 Доста интересна спирала и определено буди любопитство. Дизайнът и външният вид на спиралата е нещо съвсем разлино, от това с което сме свикнали.

IMG_3551-1 IMG_3555-1

Спиралата се завинтва с по-различен винт от спандартния, както се вижда на снимката, от по-близък план. Този винт е интересен от дизайнерска гледна точка, но е доста неудобен (поне за мен) при ползване на спиралата. Когато се изтегли спиралата, на върха се събира доста туш (което не е рядко срещано). Но с такъв винт, не може да се „обере“ излишния туш в ръба, защото така ще се омаже цялата спирала, след като се затвори.

Като стана дума за туша – да кажа малко и за него. На мен ми харесва – не е прекалено гъст и сух. Лошото е, че изсъхва бавно на миглите и ако не се „попие“, в последствие много цапа кожата под очите. Аз изчаквам малко и след това попивам излишното със салфетка. Туша не се наслоява особено. Ако искате „тежки“ мигли, ще трябва доста повторения. Аз обикновено слагам 2 слоя от спиралата и постигам резултат, който ми харесва. С тази спирала, след нанесени 2 слоя, миглите ми изглеждат, като с 1 слой от обичайните ми спирали. Т.е. доста е подходяща за момичета и жени, които предпочитат по-нежен грим. Туша не става на топченца и не се рони.

Стигнахме до другото интересно нещо в тази спирала – четката. Аз лично за първи път виждам подобна четка тип маша 😀 Идеята на производителите е с тази „маша“ да се обгърнат миглите отдолу и отгоре и да се получи по-наситен и плътен ефект с едно движение. Не лоша и интересна идея, но на практика не се получава така (поне аз не успях).

Причините поради, които не можах да нанеса спиралата по този начин са основно две:

– Първо, както вече споменах, с изтегляне на четката по върха й се натрупва много туш, който няма как да се обере в ръбчето на винта, за да се махне. Това е страхотен начин да се омажете подобаващо във вътрешната част на окото 😉

– Второ, отново свързано с начина, по който излиза четката от шешенцето. С толкова много туш между двете четки, няма как да се получи захващането на миглите от корените, защото отново следва омазване. А прекаленото количество, се разнася и по миглите, каот не оставя особено красива следа след себе си.

IMG_3562-1 IMG_3564-1

 

Аз лично ползвах спиралата със събрани „рамена“. Първо минавах миглите с по-облата четка, за да ги раздели и даде основата. После ги събирах двете и така заедно, минавах миглите още няколко пъти. Четките разделят добре миглите и не се сплъстяват.

IMG_3560-1 IMG_3557-1

 

В заключение бих казала, че това е наистина интересна спирала, но според мен , трябва да е снабдена с различен туш, за да се получи идеята. Трябва нещо по-сухо. „Сочния“ туш е основна предпоставка за голамо мазане на зоната около миглите, което не е идеята на вече готовия грим със сенки 😀

Ще се радвам да прочета и други мнения или въпроси, ако има такива 🙂

1

2 thoughts on “Спирала Sephora Upside Down Mascara

  1. Гримираха ме с тази спирала веднъж, харесах резултата, но сама не бих се справила.

  2. Мда, може би си има „чалъм“ в ползването, за да се получи това, което е идеята. Но аз почти винаги много бързам, като се гримирам и нямам време да специални процедури. Нещата трябва да се случват бързои лесно, и да постигам максимален ефект 🙂

Вашият коментар

