ZOEVA – любими четки :)

Здравейте, дами 🙂

Днес ще ви запозная, с една от любимите ми марки за четки последно време – немската марка ZOEVA.

Четките се поръчват от фирмения магазин на марката:

https://www.zoeva-shop.de/

Доставят директно до България, чрез DHL, като доставката е 9 евро, независимо от количествата.

Вече събрах доволно количество от предлагания от марката асортимент 😀 Настоящия пост е посветен на любимите ми четки сред всичките, които имам.

IMG_3765-1IMG_3767-1

 

И така, ето ги и тях 🙂

223 Petit Eye Blender

https://www.zoeva-shop.de/en/makeup-brushes/eye/223-petit-eye-blender/a-8000123/

IMG_3733-1 IMG_3734-1 IMG_3735-1

 

Това е любимата ми четка за блендиране на молив, особено нанесен при долната част на окото.

IMG_3786-1

 

Четката е достатъчно мека, за да се боцка и дразка. Но същевременно е гъста и стегната, за да брендира страхотно ❤

Аз нанасям с четката и сенки на същото място, но обикновено на мен „долната“ линя ми е по-дебела. Ако обичате по-дискретен завършек, останете само с блендирането на молива 🙂

Абсолютно препоръчвам тази четка, ако ползвате доста моливи в очния грим, както аз 🙂

225 Eye Blender

https://www.zoeva-shop.de/en/makeup-brushes/eye/225-eye-blender/a-8000124/

IMG_3743-1 IMG_3742-1 IMG_3741-1

 

Доста се колебаех за тази четка и реално е една от последните ми покупки. Но веднага се нареди сред любимите ми и вече я използвам при всеки грим.

Използвам я за нанасяне на по-светли цветове сенки при костта, когато правя преливките:

IMG_3790-1

 

Колкото и добре да е блендиран основният тъмен цвят, никога не ми се получава съвсем плавно преливането, както аз го харесвам, ако не добавя и някакъв по-светъл цвят точно на тази граница. Нанасянето на светлия/телесен цвят с 225, прави грима ми страхотен от към преливка и направо се чудя, защо се забавих токова много с поръчката на тази четка. Препоръчвам я горещо!

227  Soft Definer

https://www.zoeva-shop.de/en/makeup-brushes/eye/227-soft-definer/a-8000126/

IMG_3750-1 IMG_3747-1

 

Тази четка супер прилича на прословутата MAC 217. Но въпреки това не е съвсем същата. Тази на MAC е доста по-жилава и съответно за по-„хард“ изпълнение, използвам нея. Но въпреки това, варианта на ZOEVA също върши чудесна работа за основните преливки в сгъвката на окото.

IMG_3788-1

 

(съжалявам за размазаната снимка…)

Четката е мекичка, с удобна форма за блендиране.

231 Petit Crease

https://www.zoeva-shop.de/en/makeup-brushes/eye/231-petit-crease/a-8000131/

IMG_3728-1 IMG_3730-1 IMG_3731-1

 

Още една четка по оформянето на грима 😀 231 е идеална за „щриховане“ на основната форма на грима, нанасяне на най-тъмния цвят и оформяне на <-то във външния ъгъл на очите. Също е подходяща и за нанадяне на акцент (хайлайтване) във вътрешната страна. Подходяща е за нанасяне на сенки в началото на подвижния клепач.

IMG_3787-1

Но аз основно я ползвам за външната форма на грима.

226 Smudger

https://www.zoeva-shop.de/en/makeup-brushes/eye/226-smudger/a-8000125/

IMG_3737-1 IMG_3738-1 IMG_3739-1

 

В момента виждам, че дизайна на тази четка е сменен. Косъмчетата са двуцветни. Не знам какво представлява новия вариант, но много се надявам да са запазили свойствата на четката. Аз ще ви разкажа за моята.

Това е страхотна четка за всякакви акценти по подвижния клепач 🙂 Използвам я, когато искам различен цвят само на един участък – в началото, в края или по средата на подвижния клепач.

IMG_3784-1

Страшно удобна, работи се лесно и не разпрашава продукта. Плоска и стегната е, така че е идеална и за нанасяне на прахообразни продукти 🙂

234 Smoky Shader

https://www.zoeva-shop.de/en/makeup-brushes/eye/234-smoky-shader/a-8000134/

IMG_3745-1 IMG_3746-1

Тази четка е страхотна за нанасяне на сенки на подвижния клепач. Може да вземе цвят и от най-сухите сенки. В тази връзка да отбележе, че е малко по-жилава и не особено пухкава. Но на мен такива четки ми харесват повече, защото буквално „изчегъртват“ прашеца и няма нужда много пъти да повтарям, за да се получи пълен ефект 🙂

IMG_3785-1

 

Това определено е любимата ми четка за сенки и я препоръчвам горещо, ако харесвате подобен тип четки.

Манаваме на четките за лице 🙂

105 Luxe Highlight

https://www.zoeva-shop.de/en/makeup-brushes/face/105-luxe-highlight/a-8000360/

IMG_3751-1 IMG_3754-1

Това е четка от новите модели на ZOEVA. Страшно съм доволна от нея! До преди това за хайлайтър, ползвах четката на Саманта Чапман – Real Technique Setting Brush. Последната също е доста добра, но е по-мекичка и малка. Ако искате повече блясък и озаряване от хайлайтването, ще трябва доста пъти да повторите. Докато с 105 на ZOEVA, нещата се получават веднага 🙂 Тя е по-жилава (но не прекалено и да е неприятно) и по-обемна. Така хваща повече продукт и го разпределя на по-голяма площ. На мен лично, ефекта ми харесва много и откакто я имам, ползвам само тази четка.

IMG_3782-1

Четката може да се ползва и идеално за скулптуриране на лицето:

IMG_3783-1

Но за момента за тази цел, аз ползвам друга четка.

126 Luxe Cheek Finish

https://www.zoeva-shop.de/en/makeup-brushes/face/126-luxe-cheek-finish/a-8000362/

IMG_3757-1 IMG_3762-1 IMG_3763-1

Тази четка също е представител на новите попълнения в асортимента на ZOEVA 🙂 И също така се превърна в любима моя четка за нанасяне на руж, откакто я имам ❤

Четката е леко плоска, но все пак „бухнала“. Не е супер мека, което е добре, защото само с едно минаване по повърхността на ружа, взима нужното количество за естествен вид. Формата и леко по-жилестите косми, позволяват идеална форма и перфектно блендиране на ружа.

IMG_3780-1

Наистина страхотна четка!

С това приключвам скромния ми списък с любими четки на ZOEVA 😀 Аз лично съм страшно доволна от всички изброени. Ако на някой му предстои първа поръчка, веднага бих му препоръчала поне част от нея, да включва някоя от изпроените четки.

От качеството на всички четки на марката, нямам никакви оплаквания. До момента, никоя не е нито разглобена, нито падат косми, нито пускат боя. За мен са един страхотен по-бюджетен варинант, за наистина качествени резултати 🙂

Скоро ще се постарая да ви разкажа и за останалите продукти, които имам на марката.

Ще се радвам на всякакви въпроси, коментари и мнения 🙂

1

3 thoughts on “ZOEVA – любими четки :)

  1. Имам доста четки на zoeva, предимно за грим на очите, също съм много доволна и са ми любими! Приятна за четене, също полезна като информация, е публикацията ти, Весе!

    Поздрави и 🙂

  2. Здравейте,

    Много искам четки Zoeva, но нямам подходяща карта, за да направя поръчка. Ако някой ще поръчва скоро, моля нека пише на имейл: r1988@abv.bg, да си направим обща поръчка. 🙂

Вашият коментар

