Нови придобивки

IMG_4022-1

Няколко скромни нещица. Последно време доста се зазяпвам по дрехи и обувки 😀

Продукта на Билка е скраб за лице. Страшно го харесвам и си купувам втора опаковка. Нежен е, но почиства много добре. Ползвам го всеки ден и не ми изсушава кожата.

Измиващия гел с роза го купувам за първи път, но ми харесва много. Не е много лепкав, измива добре без да изсушава. Има вариант с божур и маслина. Ще ги пробвам и тях.

Взех и лакочестителя на Буржоа. Още не съм го пробвала.

Още нещо, което кепевам повтолно – Galenic Nectalys Eye Cream. Крема се води против първи бръчки, торбички и тъмни кръгове. За кръговете не виждам особен ефект. Но ми действа наистина супер освежаващо на кожата и сутрин подуванто след спането, се нормализира много бързо след този крем. Между първата и втората опаковка ползвах крем за околоочния контур на Avene. Този на Galenic на мен ми харесва много повече. Освен това е и с по-малко химия в него. Консултантката в аптеката силно ми препоръча и еликсира от серията. Мисля и него да го пробвам 🙂

Вашият коментар

