Нови придобивки

Днес излезнах да си купя някои неща, които ми свършваха, но естествено не можах да се размина само с набелязаното 😀

IMG_5088-001

– крем за лице KORRES с Магнолия – не знам коя опаковка подред ми е този крем – обожавам го ❤

– крем Himalaya Clarina – втора опаковка. Супер ефективен за локална борба с досадни пъпчици. Успокоява пъпките, премахва подкожните и разчоплените (колкото и да се старая не мога да ги избегна съвсем…), ги „лекува“. Супер съм доволна!

– крем за крака Himalaya – още не съм го пробвала, но ми го препоръчаха

– гел лак на Perfect – невероятно лилав цвят със златисти частички. Дано и на ноктите да стои така красиво

– молив за очи GOSH Smokey Eye Liner – 02 Smokey Brown (по-скоро е цвят тъмен тоуп)

– спирала за обем Pierre Rene Lash Precision – това е нова марка за мен и ще ми е любопитно да я изпробвам

– сенки за очи Pierre Rene – 112 Pastel fuchsia – напоследък много ме влекат матовите сенки 😀

– накрая минах и през МАС само на разгледам и си тръгнах с отдавна желаното червило MAC Heroin – първото ми червило на марката

– също отмъкнах и безумно красивия лилав молив MAC Designer Purple

2 thoughts on “Нови придобивки

Вашият коментар

