Грим на деня

От цяла вечност не съм показвала нищо от експериментите си. За това днес се пробвах отново да влезна в релси. Грима не се получи, както го замислих, но все пак съм доволна от резултата 🙂

IMG_5177-001 IMG_5179-001

IMG_5190-001 IMG_5191-001

IMG_5163-001 IMG_5162-001

IMG_5153-001

Това са ми първите опити с новите ми сенки на Pierre Rene – 112 Pastel fuchsia и Catrice – 350 Starlight Expresso. И двете са матови сенки. Последно време доста ме влече към мат-а 🙂 Лилавата сянка е страхотен цвят, който изглежда доста измит на снимките. Цвета на Catrice също е много добър за опушване към костта, макар че си го представях малко по-тъмен.

Искам много да похваля и новата ми спирала Pierre Rene Lash Precision – очарована съм, а това не мога да се сетя кога последно ми се е случвало със спирала 🙂 Ще й посветя отделно ревю, определено.

2 thoughts on “Грим на деня

  1. O, Весе! Много ми харесва този грим! Изключително добре поставен, с нежни, приятно съчетани цветове.. Чудно!

Вашият коментар

