Нови придобивки

IMG_5108-001

Още няколко непредвидени покупки 🙂

Поставката за червила е втора подред и ми е супер удобна. Всичко е подредено и най-вече се вижда 😀 Така не забравям за някое червило и да си стои набутано в някой ъгъл 🙂

– лак за нокти на REVLON Parfumerie – лак от новата ароматизирана серия на Revlon. Напоследък доста ме влекат подобен цвят лакове и събрах вече 3 разновидности 😀 Още не съм пробвала лака, но първото ми впечатление е, че не намирам нищо парфюмно в лака 😀 Имам лак на Revlon до преди 2 год, който е с доста приятен аромат на грозде, съвсем осезаемо. Но този „парфюмен“ лак е по-скоро с по-остра миризма от нормалните, това е. Консистенцията ми се струва водниста и имам съмнения колко ще е покривен, но ще видим, като го изпробвам.

– очна линия PUPA от новата колекция на марката – Viva Carioca – цвета е 001 и е супер близко до така харесвания от много момичета молив AVON SuperShock Blackberry 🙂 Очната линия доста ми хареса. Брокатена е, но не от тези със грубите голями брокати. Цлести деликатно и красиво. Нанася се лесно и сравнително плътно. С две нанасяния и се постига плътна линия. Очната линия е дълготрайна. Освен това се почиства супер лесно и чисто – с едно движение пада цялата, като една линийка. Има още 3 цвята – зелена, синя и лилава. Лилавата също е много красив цвят и май ще я купя и нея 😀 Единственият недостатък за мен е че не прави най-тънката линия.

– червило Collistar от новата им колекция Arancio Siracusa цвят 54 Rossetto Mille Baci – тази колекция е направена със сътрудничеството на дизайнера Антонио Марас, което е отбелязано върху опаковката на всички продукти от колекцията. Принципно не се заглеждам особено по продуктите на марката, защото са доста скъпи според мен за ранга й. Но такъв цвят червило търся от мноого време и просто не устоях 😀 Цвета е „воднисто“ червен с топъл подтон. Стои много по-меко от стандартните пълни и наситено червени червила. Самото червило е приятно ароматизирано, доста трайно, не изсушава, въобще много ми харесва ❤ Единственото, което не ми харесва е сравнително голямата и тежка опаковка, която заема повече място в чантата. И както казах цената – 45лв, което го прави по-скъпо от червила на марки, като МАС 😉 Но не съжалявам за покупката.

– огледало BETER – съвсем непредвидена покупка 😀 Но от известно време искам да си купя огледало с високо приближаване. Това не е с най-високото – има 7 пъти увеличение, но ми помага много да виждам в детайли подробностите по грима. Образа е ясен и е доста стабилно във всяко положение 🙂

– тоалетно мляко LOREAL Revitalift – втора опаковка. Много ми допада.

 

4 thoughts on “Нови придобивки

  1. Ще чакам подробности за всеки продукт, особено очната линия. 🙂 Ароматът на тази серия лакове на Ревлон се усеща след изсъхването им.Аз така като подуших шишенцето се чудих къде е ароматът.След като се лакирах се зачетох за какво иде реч 🙂

Вашият коментар

