Малко леопардче :)

Тези дни си купих от новите шаблони, които са пуснали Sephora – Smart Roller. Много обичам да си украсявам маникюра, но честно казано нямам времето и нервите, да си играя с мини рисунки 😀 За това съм много доволна от появата на подобни малки хитринки, с които се постига страхотен резултат 🙂 Шаблона се залепва върху вече лакирания нокът, минава се с контрастен цвят и веднага се отлепва – просто и лесно 🙂

IMG_5411-001

Заедно с новия ми шаблон, реших да пробвам и два нови лака:

– Golden Rose Rich Color – 34 Великолепен тъмно кафяв цвят с винена нотка. Принципно не обичам перлени лакове, но този просто ме грабна веднага. Нанася се много лесно и плътно. Нанесох лака само на един слой. Четката също много ми допадна – плоска и широка 🙂

– Flormar Satin Matte – Gold Много хубаво и силно блестящо злато ❤ Идеално си пасна с винения разкош на Golden Rose и се получи малко „тежък“ маникюр, като за лятото, но последно време ме влече към по-скоро есенни нюанси, незнайно защо 🙂

IMG_5433-001 IMG_5425-001

Вашият коментар

