Малко красота от SHISEIDO

Днес реших да използвам едни от любимите ми палитри, на все по-любимата ми марка SHISEIDO 😀 Не ги бях използвала няколко месеца и беше крайно време да им обърна отново внимание.

Тези тройки са наистина прекрасен продукт и е истинско удоволствие да се гримирам с тях. Харесала съм още 2 варианта от предлаганите в момента, като харесах и още 2 разновидности от предстояща нова колекция 😀 Така се очаква, колекцията ми да нарасне още 🙂

Ето и днешният ми вариант:

IMG_5669-001 IMG_5678-001

IMG_5659-001 IMG_5643-001

IMG_5632-001

Вашият коментар

